Metody dostaw

  1. Zamówienia realizowane są za pośrednictwem usługi Paczka+ oferowanej przez Poczta Polska S. A. i firmę kurierską DPD.
  2. Usługa paczkowa Paczka+ realizowana jest w terminie doręczenia do trzeciego dnia roboczego po dniu nadania.
  3. Paczki zwrotne realizowane są wyłącznie za pośrednictwem usługi Paczka+ oferowanej przez Poczta Polska S. A.  
  4. Usługa kurierska DPD realizowana jest w terminie doręczenia do drugiego dnia roboczego po dniu nadania.
  5. Szczegóły dotyczące usługi znajdują się pod adresem http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/wysylka/paczki/paczka/ oraz https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Produkty-i-uslugi/Uslugi-krajowe/Standardowe-uslugi-krajowe
  6. Produkty wysyłane są do Klienta w poniedziałki, wtorki i środy.
  7. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polski. Ze względu na specyfikę produktu nie ma możliwości wysyłki za granicę.
  8. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta w terminie i zwrócenia jej do sprzedającego, ze względu na specyfikę produktu, nie ma możliwości ponownego wysłania tej samej przesyłki. W takim wypadku Klientowi nie przysługuje zwrot pieniędzy za niedostarczoną przesyłkę.
Scroll to top