- Zamówienia realizowane są za pośrednictwem usługi Paczka+ oferowanej przez Poczta Polska S. A. i firmę kurierską DPD.
- Usługa paczkowa Paczka+ realizowana jest w terminie doręczenia do trzeciego dnia roboczego po dniu nadania.
- Paczki zwrotne realizowane są wyłącznie za pośrednictwem usługi Paczka+ oferowanej przez Poczta Polska S. A.
- Usługa kurierska DPD realizowana jest w terminie doręczenia do drugiego dnia roboczego po dniu nadania.
- Szczegóły dotyczące usługi znajdują się pod adresem http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/wysylka/paczki/paczka/ oraz https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Produkty-i-uslugi/Uslugi-krajowe/Standardowe-uslugi-krajowe
- Produkty wysyłane są do Klienta w poniedziałki, wtorki i środy.
- Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polski. Ze względu na specyfikę produktu nie ma możliwości wysyłki za granicę.
- W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta w terminie i zwrócenia jej do sprzedającego, ze względu na specyfikę produktu, nie ma możliwości ponownego wysłania tej samej przesyłki. W takim wypadku Klientowi nie przysługuje zwrot pieniędzy za niedostarczoną przesyłkę.